Dry needling in Nijmegen - Jacops Fysiotherapie
Heeft u last van pijn of stijfheid? Dan kan dry needling in Nijmegen bij Jacops Fysiotherapie de juiste behandelmethode zijn. Bij dry needling worden triggerpoints in de spieren verholpen waardoor klachten zoals pijn, duizeligheid en stijfheid verdwijnen. Bel 024 - 378 47 60 of maak een afspraak via onze website.
16215
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16215,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Dry needling Nijmegen

Dry needling

Heeft u last van pijn of stijfheid? Dan kan dry needling in Nijmegen de juiste behandelmethode zijn. Bij dry needling worden triggerpoints in de spieren verholpen waardoor klachten zoals pijn, duizeligheid en stijfheid verdwijnen. Als u last heeft van deze klachten, dan kunt u het beste zo snel mogelijk een afspraak maken bij Jacops Fysiotherapie om te voorkomen dat de klachten toenemen of dat u andere klachten krijgt.

Welke klachten kunnen behandeld worden met dry needling in Nijmegen?

Dry needling in Nijmegen kan ingezet worden om diverse klachten te verhelpen die ontstaan door triggerpoints. Een triggerpoint is een verdikking in een spier die zeer gevoelig is. Door de verdikking kunt u last krijgen van pijnklachten en u kunt zich minder soepel bewegen. Tevens kunt u last krijgen van tintelingen, duizeligheid en prikkelingen. Deze klachten kunnen ervoor zorgen dat de spieren gespannen raken. Dit heeft nadelige gevolgen voor de zenuwen, de bloedsomloop en het herstel van de spieren. Hierdoor kunnen weer andere klachten ontstaan. Hoe langer een triggerpoint onbehandeld blijft, hoe groter de kans op uitstralende pijn is. Een triggerpoint wordt behandeld door een fysiotherapeut. De fysiotherapeut maakt gebruik van zeer dunne naaldjes die kort in het triggerpoint worden geprikt. Door deze prik zal de spier zich meteen ontspannen en het effect van de behandeling houdt lang aan. Na enkele behandelingen zullen de klachten verminderen of verdwijnen die door het triggerpoint zijn ontstaan.

Een afspraak maken voor dry neelding in Nijmegen?

U kunt een afspraak voor dry needling in Nijmegen maken met of zonder verwijzing van uw huisarts. Neemt u telefonisch contact met ons op via 024 – 378 47 60. U kunt ook een mail sturen naar info@jacopsfysiotherapie.nl. Bent u door lichamelijke klachten niet in staat om naar onze praktijk te komen? Wij komen graag bij u thuis langs voor de behandeling.

Afspraak maken?