Fysiotherapie in Nijmegen - Jacops Fysiotherapie
Ons lichaam is gemaakt om soepel te kunnen bewegen. Toch hebben veel mensen last van klachten zoals pijn, vermoeidheid en stijfheid. Deze klachten kunnen verholpen worden door Jacops Fysiotherapie in Nijmegen. Bel 024 - 378 47 60 of maak een afspraak via onze website.
16184
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16184,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Fysiotherapie Nijmegen

Fysiotherapie

Ons lichaam is gemaakt om soepel te kunnen bewegen. Toch hebben veel mensen last van klachten zoals pijn, vermoeidheid en stijfheid. Deze klachten kunnen verholpen worden door Jacops Fysiotherapie in Nijmegen centrum. Onze fysiotherapeuten helpen u door de oorzaak van uw klachten te achterhalen en door u op de juiste manier te behandelen. Na enkele behandelingen van de Nijmegen fysiotherapie zult u merken dat uw klachten verminderen of geheel zijn verdwenen. U kunt dan weer optimaal bewegen zonder pijnklachten.

Welke klachten kunnen door de Nijmeegse fysiotherapeut verholpen worden?

Jacops Fysiotherapie in Nijmegen centrum kan u helpen bij verschillende klachten. Veel mensen kiezen voor Nijmegen fysiotherapie omdat ze last hebben van pijn of omdat ze moeite hebben om bepaalde bewegingen te maken. Tevens kunnen klachten zoals hoofdpijn, tintelingen en duizeligheid door een fysiotherapeut verholpen worden. De klachten kunnen bijvoorbeeld ontstaan door triggerpoints in de spieren, door een verkeerde houding of door een functiestoornis. Jacops Fysiotherapie in Nijmegen Centrum zet verschillende methoden in om de oorzaak van de klachten aan te pakken. Met manuele therapie verhelpen we klachten die te maken hebben met gewrichten en de wervelkolom. Triggerpoints in de spieren worden verholpen door middel van dry needling en medical taping wordt ingezet bij blessures en overbelasting. Tevens kunnen wij u helpen door uw houding te verbeteren tijdens de Nijmegen fysiotherapie.

Hoe ziet een behandeling bij de fysiotherapie in Nijmegen centrum eruit?

Bij de Nijmegen fysiotherapie zijn de afspraken voor de behandelingen erop gericht op om optimaal te helpen. Tijdens de eerste afspraak starten we met een onderzoek. Wij vragen u om aan te geven welke klachten u heeft. Heeft u bijvoorbeeld last van pijn in bepaalde lichaamsdelen of kunt u enkele bewegingen minder goed of helemaal niet meer maken? Nadat we alle klachten in kaart hebben gebracht gaan we een onderzoek uitvoeren om de oorzaak van uw klachten te achterhalen. Ons lichaam is een complex geheel en alles staat met elkaar in verbinding. De fysiotherapeut van Jacops Fysiotherapie in Nijmegen centrum heeft dan ook kennis van onder andere spieren, organen, zenuwen, gewrichten en de bloedsomloop. Het kan zijn dat uw klachten ontstaan doordat een gespannen spier de bloedtoevoer naar omliggende spieren vermindert. Tevens is het mogelijk dat u last heeft van uitstralende pijn in de benen die veroorzaakt wordt door een probleem in uw onderrug. Het is dan ook van groot belang dat we tijdens de Nijmegen fysiotherapie de oorzaak vaststellen, zodat we u optimaal kunnen behandelen. Nadat de oorzaak is vastgesteld gaan we in overleg met u een behandelplan opstellen. Wij maken gebruik van diverse technieken en methoden om uw klachten te verhelpen. Tijdens een behandeling van de fysiotherapie in Nijmegen centrum kunnen wij onder andere dry needling en medical taping inzetten. Als uw klachten voornamelijk worden veroorzaakt door een probleem met de gewrichten of de wervelkolom, dan is manuele therapie de beste oplossing.

Het maken van een afspraak voor de fysiotherapie in Nijmegen centrum

Wilt u een afspraak maken voor fysiotherapie in Nijmegen centrum? U kunt dan contact opnemen met Jacops Fysiotherapie. Wij zijn telefonisch bereikbaar via het nummer 024 – 378 47 60 en ons e-mailadres is info@jacopsfysiotherapie.nl. U kunt het beste bellen, aangezien we dan meteen een afspraak kunnen plannen. Natuurlijk mag u ook contact opnemen als u vragen heeft over de behandelingen van de fysiotherapie. In de meeste gevallen vinden de behandelingen plaats in onze praktijk voor de fysiotherapie in Nijmegen centrum. Het kan zijn dat u door uw klachten niet naar onze praktijk kunt komen. Dit kunt u gerust aangeven als u contact opneemt voor het maken van een afspraak. De fysiotherapeut komt dan bij u thuis langs voor fysiotherapie in Nijmegen.

Afspraak maken?